السبت، 28 مارس 2009

امطاري الداكنة ..






امطرت عيناي ..

لم أرغب بهذه الامطار المؤلمة ..

رغم أنتظاري لقطرة المطر تلك - " احبك " - ....و لازلت أنتظر ربما يوما .............

اسمعها في الجنة !


شاركوني أعزائي اغنيتي ...








على بالي

غناء : شيرين عبدالوهاب

كلمات : محمد رفاعي

الحان : وائل عقيد

توزيع :احمد ابراهيم




حبيته بيني وبين نفسي

وما قولتلوش عـ اللي في نفسي

ماعرفش ايه بيحصلي لما بشوف عنيه

مبقتش عارفة اقوله ايه

معرفش ليه خبيت عليه



بضعف اوي وأنا جنبه .. وبسلم عليه



كل حب الدنيا ديا .. في قلبي ليك

ده انت اغلى الناس .. عليا وروحي فيك

دانت لو قدام عنيا اشتاق اليك


على بالي ولا انت داري .. باللي جرالي

والليالي سنين طويله .. سبتهالي

يا انشغالي بكل كلمه قلتهالي




حبيته بيني وبين نفسي وما قولتلوش عـ اللي في نفسي


ماعرفش ايه بيحصلي لما بشوف عنيه

مبقتش عارفة اقوله ايه معرفش ليه خبيت

عليه بضعف اوي وأنا جنبه .. وبسلم عليه



الكلام لو كان يعبر عـ الحنان

كنت قلت اني بحبك من زمان

كل يوم الشوق بيكبر عليا بان ..





على بالي ولا انت داري .. باللي جرالي

والليالي سنين طويله .. سبتهالي
يا انشغالي بكل كلمه قلتهالي

هناك 3 تعليقات:

  1. اعجبني جدا اختيارك للاغنية

    اكثر اغنية اندمجت فيها بحفلتها بالكويت

    احس انها كلام النفس للقلب للروح بل معاتبة

    اضطريت اخلع ثوب المعلمة لاتمكن من سماعها

    ماعرفش ايه بيحصلي لما بشوف عنيه


    مبقتش عارفة اقوله ايه معرفش ليه خبيت


    عليه بضعف اوي وأنا جنبه .. وبسلم عليه


    نماين

    ردحذف
  2. السلام..

    لبيت دعوتج سريع :)

    الحب نادر في هذا الزمن..

    و انتظار مبادلة الطرف الاخرى لنفس الشعور او المبادره للبوح به تعتبر من اصعب واطول اللحظات..

    كاناث فالحب يمثل هذعه الاغنيه بكلماته فصعوبة المبادره من قبلنا مع برود الذكور وعدم استيعابهم الا بعد فوات الوان..

    مابي اطب فيهم اكثر..

    ناطرين جدبدج..

    ردحذف
  3. الصديقات الرائعات ..

    نماين .. و رورو الشخبوطة


    .......... لحظات طويلة هي ..
    و متعبه للغاية !

    عل الارض تجود على قلب كل انثى ... ببئر حب في مكان ما !!


    لا زلنا ننتظر ! و نستمع إلى الاغاني الحزينة !

    ردحذف